Forrester Research ennustab tulevaks 5 aastaks reklaamieelarvete jätkuvat vähenemist, samas aga digitaalse turunduse tõusu

Ameerika uuringufirma Forrester Research'i hiljuti avaldatud digitaalse turunduse arenguid puudutava uuringu kohaselt vähenevad reklaamieelarved USA-s aastatel 2009 - 2014 veelgi. Ennustuse kohaselt liiguvad dollarid tuleva 5 aasta jooksul traditsioonilisest meediast odavamate, aga efektiivsemate digitaalsete interaktiivsete lahenduste poole (mobiiliturundus, sotsiaalne meedia, e-maili turundus, display advertising, otsimootori turundus). Hea uudis turundajatele: tulevikus kulutate traditsioonilisele meediale vähem raha ja saate väiksema raha eest teha rohkem turundust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018