Teadlikult kombates

Erti Luik, BIGBANK-i digitaalse meedia spetsialist ja raamatu „e-turunduse alused” autor kirjutab e-turunduse teemadel:Tänane majandusolukord sunnib ettevõtteid senisest terasemalt üle vaatama oma eelarved ja otsima kuluefektiivsemaid turundusvõimalusi. Tugevad jätkavad turundamist ka rasketes majandusoludes, ent kärbitud eelarve teeb selle ettevõtmise keerulisemaks ning sunnib pöörama pilke tõhusama e-turunduse suunas. E-turundus tervikuna on langevate turunduskulutuste juures ainus kanal, mille maht kasvab ning osatähtsus tõuseb. Pole ka ime, sest see kanal on äärmiselt efektiivne, kuigi seda tihti traditsiooniliste kanalite kõrval alahinnatakse.

Selline suhtumine on mõistetav, kui me vaatleme internetti kitsalt kui lihtsalt üht tavapärast kanalit, kus saab uutmoodi (bänner)reklaami teha. Sellise arvamus on laialt levinud kui heita pilk meediaplaanidele, mida meie senised meediavahendajad internetikanalite bännerpindadele saadavad. Pilt ei erine suuresti tavameediast – meile vaatab vastu muutumatu ülesehitusega tabel samade

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018