Uuringuekspert Mari-Liis Eensalu: kuidas panna kokkuhoidlik inimene ikkagi raha kulutama

Eesti inimesed räägivad, et tahavad osta asju kokkuhoidlikumalt ja mõistlikumalt kui varem. Aga nagu sõnadki viitavad, ei tähenda see ilmtingimata kõigi pidurite pealetõmbamist. Inimesed toimivad kokkuhoidmisel sama erinevalt kui kulutamisel, lähtudes oma isiklikest eelistustest ja sellest, mis just neile oluline on. Kuidas inimeste käitumist praegusel ajal müügis arvesse võtta?

TNS Emori uuringuekspert Mari-Liis Eensalu toob välja paar peamist trendi, mis inimeste käitumises silma on jäänud.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018