Suvisest meediatarbimisest positiivses võtmes: „hapukurgihooaeg“ pakub soodsa võimaluse pildile saada

Suvest positiivses võtmesMeedia kontekstis räägitakse suvest kui hapukurgihooajast. Teenimatult. Tõsi ta on, et suviti on ajakirjanikel kaalukaid teemasid vähem ja talve tubasele meediatarbimisele pakub suvi rohkem alternatiive. Kuid kontrastid suvise ja talvise meediatarbimise vahel ei ole nii suured, kui müüt hapukurgihooajast meisse sisendada püüab.

Nii on see vähemalt teles ja telerivaatamine moodustab suure osa üldisest meediatarbimisest. Kui uskuda värsket Emori meediapäeva uuringut, siis ajaliselt kulub keskmisel Eesti elanikul kogu meediatarbimisest telele 46 protsenti. Järgnevad raadio (30%), internet (18%) ja print (8%).

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018