Rahvusvahelise Reklaamifestivali Golden Hammer võitjad selgunud. Karl Multer: ''Kriisi ma Lätis ei näinud!''

11. - 12. juunil 2009 toimus Jurmalas Rahvusvaheline Reklaamifestival Golden Hammer. Loovkategooria peaauhinna Creative Case võitis BBDO Moskva. Meediakategooria võit läks Saatchi & Saatchile Slovakkiast. Digitaalse meedia peaauhinna Access Key võitis Leedu agentuur Gaumina. Aasta agentuurivõrgustiku tiitli pälvis Saatchi & Saatchi.

Ainsa Eestist pärit tööna pälvis diplomi näol tunnustuse interaktiivse meedia kategoorias töö nimega "Roheline Energia". Klient: Eesti Energia. Esitaja: A3 Interactive.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018