Rahvusvahelise Reklaamifestivali Golden Hammer võitjad selgunud. Karl Multer: ''Kriisi ma Lätis ei näinud!''

11. - 12. juunil 2009 toimus Jurmalas Rahvusvaheline Reklaamifestival Golden Hammer. Loovkategooria peaauhinna Creative Case võitis BBDO Moskva. Meediakategooria võit läks Saatchi & Saatchile Slovakkiast. Digitaalse meedia peaauhinna Access Key võitis Leedu agentuur Gaumina. Aasta agentuurivõrgustiku tiitli pälvis Saatchi & Saatchi.

Ainsa Eestist pärit tööna pälvis diplomi näol tunnustuse interaktiivse meedia kategoorias töö nimega "Roheline Energia". Klient: Eesti Energia. Esitaja: A3 Interactive.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018