Tele2 julge reklaamikontseptsioon Rootsis, Norras ja Hollandis

Tele2 on võtnud Rootsis, Norras ja Hollandis kasutusele julge lähenemisega reklaamikontseptsiooni, mille peategelaseks on must lammas Frank. Tele2 hinnapositsiooni toetavat sõnumit "cheap" (odav) kasutatakse humoorikas sõnademängus vaheldumisi sõnaga "sheep" (lammas).


Saa palun Frankiga tuttavaks, vaata sissejuhatavat reklaamklippi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI
PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018