Kogu tõde raadioreklaamiga seotud müütide kohta

Kas järgmised väited on õiged või valed? Brändi loomine raadio abil ei ole võimalik, sest toodet ei saa näidata. Raadio kasutamiseks ei pea koostama aastaplaani, sest raadiosse pääseb alati, kui soovi on. Raadioreklaami tootmine on odav. Raadio on suvine meediakanal. Raadioreklaami peamine sihtgrupp on autokasutajad, sest paljud kuulavad raadiot hommikuti tööle sõites.

Väide 1. Brändi loomine raadio abil ei ole võimalik, sest toodet ei saa näidata.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018