Unilever hakkab agentuuridele tulemuspalka maksma

Majapidamistarvete ja toiduainete suurtootja Unilever otsustas hakata oma loovagentuure senise tunnitasu asemel tulemuspõhiselt tasustama. Agentuuride jaoks tähendab see veelgi suuremat survet keskenduda eesmärgile ehk müügile ja töötasu hilisemat laekumist. Sama teed on läinud ka Coca-Cola ning Procter & Gamble. Unilever kulutas eelmisel aastal ülemaailmselt turundusele ja reklaamile 5,2 miljardit eurot.

Kuigi agentuurid võivad häid tulemusi näidates oma sissetulekuid ka suurendada, tundub siiski, et heal juhul tähendab see eelnevate aastatega samas suurusjärgus tasu, sest lisaks üleminekule

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018