Teleauditooriumi ülevaade maikuus 2009

Mais 2009 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 35 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 15 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 18 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (29,9%), TV3 (24,3%), ETV (24,1%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (30,8%), RTR Planeta Baltic (8,7%) ja 3+ (7,5%) vahel.



TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused