Eesti Päevaleht alustas uudse kliendiprogrammiga

Eelmisel nädalal käivitus Eesti Päevalehe kliendikaardiprogramm Tellijaeelis. Programmi raames saavad ajalehe tellijad personaalse sooduskaardi. Kaardiomanikul on võimalus osta tavapärasest soodsama hinnaga eri tooteid ja teenuseid akutrellist, ruloo ja kaskokindlustuseni. Programmil on ligi 30 000 sooduskaardi omanikku. Teisalt loob see võimaluse kaupmeestele, kes saavad oma kaupa või teenust müüa kümnetele tuhandetele inimestele. Programmi ideest teostuseni jõudmine võttis aega pea viis kuud.

Eesti Päevalehe juhatuse liige Tarvo Ulejevi hinnangul on programm väga edukalt käima läinud. Tellijaeelise programm näitab Ulejevi hinnangul, et ajaleht saab kasulik olla ka tavapärasest harjumatumal viisil. "Tänane majandussituatsioon asetab meid täiesti uude olukorda, kus tõenäoliselt teistmoodi lähenemised ja värsked ideed võivad anda üsna põneva tulemuse, " leiab Ulejev.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused