Seminar PABER ja KESKKOND Aegna saarel 21. mail 2009

Aasta aastalt kasvab meie mure keskkonna pärast. Ökoloogiline jalajälg, kliimasoojenemine ja sotsiaalne vastutustundlikkus on tuttavad teemad ka Eesti inimestele ja firmadele. Üha sagedamini kuuleme soovitusi kasutada elektroonilist meediat oma toodete reklaamiks ning internetti raamatute ja ajalehtede lugemiseks. Kuid ka paberit on võimalik toota keskkonnasäästlikult, majandades metsi jätkusuutlikult või taaskasutades vanapaberit.

Kuidas me teame, milline trükis on keskkonnasäästlikult toodetud? Kuidas me saame näidata oma klientidele ja koostööpartneritele, et hoolime keskkonnast ja toodame oma kommunikatsioonimaterjalid keskkonnasõbralikult?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018