13. mai 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elion katsetab uue teenusega alternatiivseid reklaamlahendusi

4. mail algas Elioni Stardipaketi lansseerimiskampaania. Kuna tegemist on soodsaima kolmiklahendusega telekommunikatsiooni turul, mis hõlmab digiTV-d, internetti ja lauatelefoni, on ka reklaamikeel- ja lahendused selgelt eristuvad. Loovlahenduse kontseptsioon on kõigile tuntud „TV-Shop“, kus teenust tutvustatakse n-ö teleturu põhimõttel.

Kampaania hõlmab tele-, välimeedia- ja trükireklaame ning uudse lahendusena hakkab kampaania ajal mööda Tallinna linna ringi vurama Stardipaketi kolmekohaline jalgratas. Rattale ja ratturite särkidele on paigaldatud Stardipaketi reklaamid, mille eesmärk on õhtustes liiklusummikutes Stardipaketile tähelepanu tõmmata. „Idee sündis sellest, et „liitsime“ omavahel kokku kaks mõtet: Elion on Eesti rattaspordi suurtoetaja ning ühtlasi kolmiklahenduste pakkuja,“ ütles turunduse projektijuht Cätlin Ingverg ja lisas, et Stardipaketi kolmikratas hakkab suvel sõitma ka Elioni Cup’idel, tutvustamaks Elioni kolmiklahenduse teenust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700