Turundustrendid, mida tähele panna: kopeerimine, tõmbumine ja vooluga kaasaminek

Muutused on õhus. Gurud jutlustavad bränding 2.0 kontseptsioonist, praktikud on segaduses: mida selle all mõeldakse? Järgnevalt on välja toodud olulised arengud turunduses ja brändingus.

Kopeerimine on tegelikult lahe
Turundajate mantra on traditsiooniliselt olnud “eristumine”. Inimeste jälgimisel selgub aga, et tegu on sotsiaalse liigiga, kelle areng ja käitumine on aegade algusest põhinenud kopeerimisel. Sõltumatu käitumine on ühiskonnas pigem harv nähtus, kuna ei soosi ellujäämist. Me kõik kopeerime kedagi või midagi.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018