Eesti saadab EXPO-le hoiupõrsad

29. aprillil 2009 selgusid EXPO 2010 Eesti paviljoni ideekonkursi ja ühtlasi Eesti selle aasta suurima turundusliku riigihanke I etapi tulemused. Ideekonkursi eesmärk oli saada parim ideekavand maailmanäituse EXPO 2010 Eesti paviljoni ekspositsiooni, sisekujunduse ja fassaadikujunduse lahendamiseks.

2010. aasta 1. maist 31. oktoobrini Shanghais toimuva maailmanäituse EXPO 2010 peateemaks on "Parem linn, parem elu". Sellega soovitakse juhtida globaalse üldsuse tähelepanu kiire linnastumisega kaasnevatele probleemidele. EXPO teema peegeldab inimkonna soovi parema elu järele tulevases linnakeskkonnas. Näitusel osaleb 186 riiki ja 47 rahvusvahelist organisatsiooni, oodatakse ligi 70 miljonit

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018