Interaktiivne ekraan näitab reklaamklippide asemel naeratusi

8. - 10. mail võib Tallinnas näha interaktiivset reklaami, kus inimesed saavad tavapäraste reklaamklippide asemel näha ekraanil hoopis iseennast. Kogu lõbu võimaldab Sony Ericssoni C510 Cybershot Smile Shutter mobiiltelefon, millega erksates vestides promootorid möödujate naeratusi püüavad. Naeratused jõuavad koheselt suurele ekraanile. Oma naeratust saab jäädvustada ja imetleda Tallinna kesklinnas Foorumi Kaubanduskeskuse fassaadil. reklaami idee töötas välja turundusagentuur Drum&Louder ja see saab teoks koostöös Prisma Meedia, Media House'i ja iKonMeediaga.


Praegu on käimas sama kampaania raames ka Sony Ericssoni interaktiivne reklaam CC Plazas. Eelmisel nädalal võis reklaami näha Viru Keskuses. Reklaami idee on püüda Sony Ericssoni telefoniga naeratusi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018