Eesti meediareklaamituru I kvartali käive oli 269 miljonit

TNS Emor reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta esimesel kvartalil 269 miljonit krooni, mis eelmise aasta sama aja 407 miljoni krooniga võrreldes andis tulemuseks 34% languse.

Kuust kuusse on meediareklaamiturg näidanud pidevat väikest langust, jaanuari ja veebruari 30% ja 32% langusele järgnes märtsikuu veidi suurema, 38%ga.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018