27. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas Eesti reklaamiagentuurid on valmis turundama venekeelsele sihtrühmale?

Möödunud aasta lõpul prognoosisid suurte Eesti meediaettevõtete juhid, et 2009. aastal hakkavad turundajad senisest rohkem tähelepanu pöörama vene sihtrühmale. Üheks põhjuseks on see, et venelaste osakaal rahvastikus on oluliselt suurem kui venekeelsesse meediasse suunatud reklaamipanuste hulk. Selle loogika kohaselt tuleks venekeelsesse meediasse suunatud reklaamipanuseid oluliselt suurendada. Best Marketing uuris, kui valmis on Eesti reklaamiagentuurid turundamiseks venekeelsele sihtrühmale ja küsis agentuuride esindajatelt: • Kui valmis olete turundamiseks venelastele? • Kui palju teie kliendid sellele tähelepanu pööravad? • Kas teil on vene sihtrühmale reklaamide tegemiseks olemas spetsiaalne vene loovjõud? • Kas adapteerite reklaame eesti keelest vene keelde või töötate venelastele eraldi reklaame välja?

Alvar Jaakson, Utopia :

Vene keeles rääkivale sihtgrupile turundamine on igapäevane töö. Sellele pööratakse tähelepanu küll, mõnede klientide juures rohkem, teiste juures vähem.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700