Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Statoil juurutab üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni
Best Marketingini jõudis info, et Statoil on välja töötamas ühtset üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni. Kas kohalik lähenemine kaotatakse ära? Kas Statoili siinse reklaamiagentuuri rolliks jääb ainult rahvusvaheliste reklaamide adapteerimine? Kas regionaliseerumine on tänasel päeval trend? Kas Statoili esindus Eestis võidab või kaotab sellest otsusest? Kommenteerib Statoil Eesti kontseptsioonijuht Kai Realo:
"Selleks, et küsimustele vastata, pean natuke põhjalikumalt selgitama, millega on täpsemalt tegemist.
AS Eesti Statoil on Eestis tegutsenud juba 18 aastat. Eesti Statoil loodi 1991. aastal esimese 100% välisosalusega ettevõttena. Kuulume Norra kontserni StatoilHydro. Mootorikütuste jaemüügiga tegelevad StatoilHydro tütarettevõtted kokku kaheksas riigis: Norras, Rootsis, Taanis, Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Venemaal. 2005. aastal loodi StatoilHydro ärivaldkonnas Manufacturing and Marketing eraldi allüksus Energy and Retail, mille eesmärgiks on koordineerida ülalnimetatud tütarettevõtete tegevust.