Statoil juurutab üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni

Best Marketingini jõudis info, et Statoil on välja töötamas ühtset üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni. Kas kohalik lähenemine kaotatakse ära? Kas Statoili siinse reklaamiagentuuri rolliks jääb ainult rahvusvaheliste reklaamide adapteerimine? Kas regionaliseerumine on tänasel päeval trend? Kas Statoili esindus Eestis võidab või kaotab sellest otsusest? Kommenteerib Statoil Eesti kontseptsioonijuht Kai Realo:

"Selleks, et küsimustele vastata, pean natuke põhjalikumalt selgitama, millega on täpsemalt tegemist.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused