Hendrek Kraavi sai turunduse magusa maitse suhu copywriterina 1993. aastal. Oma uue armastuse - internetiturunduse - leidis ta mõne aasta hiljem ning 1998. aastal sai Hendrekust Halo Interactive DDB loovjuht. 2002. aastast algas tee Elionis, kus ta alustas e-teeninduse turundusega ja lõpetas veebiüksuse juhina. Tänu mitmekesisele kogemusele tunneb Hendrek hästi nii suurettevõtete väljakutseid e-maailmas kui veebilahenduste loojate igapäevatööd. Hendrek juhindub põhimõttest, et hea idee kriteeriumiks on kasumlikkus ja tulemuse mõõdetavus. Ta on kolme poja õnnelik isa ning peab lugu kokkamisest, kalapüügist ja jalgpallist.
MRM ehk McCann Relationship Marketing on osalusturundusettevõte, mis tegeleb oma klientide tulu maksimeerimisega läbi lõpptarbija lojaalsuse kasvatamise. Selleks kasutakse kahesuunalise kommunikatsiooni võimalusi. Tarbija kaasamisele keskendumine ongi see, mis eristab MRM-i teistest internetiturundusagentuuridest. MRM aitab turundajal aru saada, millised võimalused ja piirangud kaasnevad kiiresti areneva infotehnoloogia kasutuselevõtuga.