RECMA poolt esimest korda koostatud „Interaktiivsete agentuuride TOPis“ olid vaatluse all kokku 130 globaalset interaktiivseid turundusteenuseid pakkuvat firmat. Edetabeli esikolmikus järgnesid Ogilvy Interactive’ile (WPP) Isobar (Aegis Media) ja Sapient Interactive (iseseisev firma).
Taevas Ogilvy juhataja Rein Iida sõnul on tegu märkimisväärse ülevaatega, sest interaktiivsetest lahendustest on saanud ka Eestis turunduskommunikatsiooni üks olulisemaid ja kiiremini kasvavaid valdkondi. „Taevas Oglivy jaoks on olnud interaktiivsete kommunikatsioonilahenditega tegeleva üksuse tugevdamine viimaste aastate suurim väljakutse ja käesolev info näitab, et oleme õigel teel. Traditsioonilise reklaami sidumine kaasaegsete tehnoloogiliste lahendustega on ühelt poolt tõhusaim viis jõuda soovitud sihtrühmadeni, seda eriti nooremate, pealekasvavate tarbijagruppide näol. Teisalt pakuvad interaktiivsed lahendused reklaamiandjale kõige paremat kontakti ja tagasisidet kommunikatsioonitegevuste ning tehtud investeeringute tasuvuse osas,“ märkis Iida.