Elioni sisuteenuste juhi Paul Lilje sõnul on soovitaja funktsiooni ja teiste eelseisvate uuenduste eesmärk muuta NETI veelgi atraktiivsemaks keskkonnaks, tõstes sellega külastatavust ning seeläbi käibenumbreid. „Kuigi oleme olnud aastaid Eesti populaarseim ja edukaim portaal, pole me oma kasutajaid millegi tõeliselt särava ja nähtavaga viimasel ajal üllatanud. Selleks, et oma nõudlike kasutaja ootustele vastata, otsustasime välja arendada terve rea uuenduslikke ning Eestis ainulaadseid funktsioone,“ selgitas Lilje uuenduste tagamaid.
Elionile kuuluvate portaalide NETI ja hot.ee reklaamimüügi käive oli eelmisel aastal kokku 41 miljonit krooni, kasvades võrreldes 2007. aastaga 32%. Internetireklaami käive kasvas Eestis eelmisel aastal tervikuna 26%, seega kasvas Elion turust 5% kiiremini. „Sama trendi jätkumist oleks sel aastal naiivne oodata, kuid usume, et rohked teenusearendused toetavad meie müügieesmärke,“ lisas Lilje.