Nagu kaks tilka vett? Kommenteerib Baltic FCB loovjuht Vaidas Matulaitis.

Tähelepanelik lugeja saatis Best Marketingile emakakaelavähi ennetuskampaania «Elusana oled sa ilusam» uudise peale vihje, et taolise ideega reklaam on juba tehtud. Nimelt saab Mario Pricken'i raamatu "Creative Advertising. Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns" 2008. aasta väljaande peatüki "Provocation & shock tactics" lk 84 vaadata sama ideega Accurist Accu kellareklaami screenshot'e ja lugeda storyline'i.

Vaata Baltic FCB loodud klippi «Elusana oled sa ilusam» siit ja võrdle seda M. Pricken'i raamatus "Creative Advertising" kirjeldatuga:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018