„Reklaamiagentuurid ei ole oma latti alla laskunud ning esitatud tööd on endiselt kõrge loomingulise tasemega. Tänavu on reklaamiagentuuride peaeesmärgiks see, kuidas senisest veelgi paremini reklaami abil ärieesmärke saavutada,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Heily Aavik. „Müüt sellest, et reklaam on vaid ilus pilt või teleklipp, hakkab samuti kaduma,“ lisas Aavik.
Sel aastal laekus konkursile 203 tööd väljastpoolt ERALit, mida on neljandiku võrra rohkem kui eelmisel aastal. „Meil on väga hea meel, et konkurss on populaarne ka reklaamitööstusest väljaspool ja tööde esitajate seas on palju ettevõtteid ning eraisikuid,“ märkis Heily Aavik. Kõige rohkem laekus võistlustöid trükireklaami, disaini ja TV-reklaami kategooriates: vastavalt 231, 187 ja 113 võistlustööd. Konkursile esitati 17 reklaamikampaaniat, mille maksumus ületab 300 000 krooni. Tänavu esmakordselt loodud digitaalreklaami kategoorias kandideerib Kuldmunale 32 rekaami.