Kristo Kaskpeit autoreklaamidest: On kahju. On rõõm.

Eestlane on külm. Eestlane on külm ja isekas. Eestlane on külm ja isekas ja teda ei huvita lohutamatult nuttev kaaskodanik, kellel on kahju, et ta peab oma autot alla tehasehinna müüma. Eestlane ostab selle auto ära ja on rahul. Isegi natuke rohkem kui rahul, kuna ta teab, et sai hea diili. Ja tegelikult on mõlemad õnnelikud.

Eestlane on lahke. Eestlane on lahke ja isetu. Eestlane on lahke ja isetu ja talle meeldib, kui tema kaaskodanikul on rõõm, sest viimane saab pakkuda Eestlasele nii odavaid autosid. Eestlane tõenäoliselt ostab selle auto ja on rahul, kuna ta teab, et sai hea diili. Ja tegelikult on mõlemad on õnnelikud.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018