1. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sündmusturundus pakub tavaturundusele põnevat alternatiivi

EMT üritusturunduse aasta kaks tähtsaimat sündmust on Simpel Session ja EMT võtmekliendigala. Best Marketingile andis intervjuu EMT üritusturunduse juht Hille Hanso (fotol).

Mis üritustega on Simpel Sessioni ja EMT võtmekliendigala näol täpsemalt tegu?

EMT-s on sündmusturundust alati tähtsaks peetud, kuna see pakub põnevat alternatiivi tavaturundusele. Seetõttu võtame aastas osa kümnetest suurematest või väiksematest üritusest. Kaks omavahel täiesti erinevat sündmust on saanud aga eriti legendaarse kuulsuse ning on igal aastal meie partnerite ja klientide hulgas väga oodatud. Need on ekstreemspordivõistlus Simpel Session ning suurejooneline galaõhtu, mis toimub EMT, Elioni ja MicroLink’i võtmeklientidele iga aasta alguses. Simpel Sessionit külastab 10 000 - 11 000 ning galat 700 - 800 inimest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700