22. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT esindus Rocca Al Mares püüab klientide tähelepanu liikuva pildi ja heliga

Rocca Al Mare kaubanduskeskuse EMT esinduses on uuendatud jaekontseptsiooni edasiarendusena üles seatud interaktiivne klaassein, mis püüab liikuva pildi ja heliga klientide tähelepanu ning pakub uusi kaasaegseid võimalusi toodete ja teenuste reklaamimiseks.

Interaktiivne klaassein muudab terve esinduse klaaspinna atraktiivseks reklaamipinnaks. Klaasseinale on kleebitud osaliselt läbipaistev kujundus, mis annab võimaluse näha, mis toimub esinduses sees, kuid samas reklaamib erinevaid teenuseid ja tooteid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700