Peep Pedmanson M-parkimisest

M-parkimine ilunormiksOletame, et sa võtad kätte ja lülitad välja selle suurima ajumassi-hävitusrelva, mida hellitavalt ka meediaks kutsutakse. Sa ei vaata televiisorit, ei kuula raadiot, ei loe lehti ning internetist jätad alles mõne huvipõhise foorumi. Ainsaks lekkeks, mille kaudu „põnevad väljakutsed“ (reklaam sealhulgas) sind su robinsonipunkrist kätte saavad, jääb otsepost. Mõni trükis, email või sms. Enamasti masstooted, mõni ka isiklikum. Ja mõnigi võiks parem olla.

Võtame näiteks ühe sms-i, mille saab m-parkimise alustaja: „123XYZ pargiti tsooni X alates see-ja-see. Tasu arvestamine algab siis-ja-siis. Parkimine lõpeb siis-ja-siis limiidi x täitumisel.“ Selline kiretu ja puine tekst, mida loed, mühatad ja järgmisel hetkel tõukad vanurit. Isegi sularahasissemakseautomaadis on rohkem elu.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused