Kuidas piirata turunduskulutusi (ilma tulemustes kaotamata)

Äsja WARC-i (World Advertising Research Center) avaldatud globaalne uuring näitab, et USA-s ja Euroopas piiratakse 2009. aastal turunduskulutusi võrreldes eelmise aastaga keskmiselt 15% ja rohkem. Kuigi turunduskulutuste vähenemisega kaasneb tavaliselt varem või hiljem ka müügimahtude vähenemine, pole majanduskriisi olukorras turunduseelarve kärpimises midagi katastroofilist.

Turunduskulutusi on võimalik piirata ca 15-20 protsenti ilma tulemuslikkuses kaotamata.
Alljärgnevalt põhjendused.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018