Sky Media turundusdirektori Kätlin Vahteli (fotol) sõnul on ettevõtmise peamiseks eesmärgiks pakkuda kuulajatele üha uusi meelelahutuslikke ja seejuures ka üldharivaid väljundeid. „Raadio Sky Plus veebikeskond on Eesti raadiote hulgas kõige suurema külastatavusega ja loodame blogi abil seda veelgi suurendada“ selgitas Vahtel.
Veebipäeviku vahendusel edastavad mitmed tuntud raadionimed viiel päeval nädalas kuulajatele värskeid raadiomõtteid. Esmaspäeviti antakse sõna Programmidirektorile, teisipäeviti kirjutab meestest ja suhetest Neljast Seitsmeni saatejuht Kertu Jukkum. Kolmapäeviti annab Sven Arusoo kerge ülevaate sellest, mis toimub muusikamaailmas, neljapäeviti kirjutab raadiojaama copywriter Avo Kont raadioreklaamidest ning reedeti paneb hommikusaate juht Rauno Märks kirja, kes olid nädala tegijad.