13. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Autospirit lõpetas möödunud aasta rekordtulemusega

Subaru, Chevrolet ja Nissani müügi ja hooldusega tegelev Autospirit AS lõpetas 2008. aasta rekordtulemusega, müües 695 sõidukit ning saavutades üle 200 miljoni kroonise käibe.

ARK andmetel kahanes 2008. aasta novembris Eestis uute autode registreerimine 54% võrra. Üldisele langusele vaatamata leidus siiski ka novembris oma müügitulemusi kasvatada suutnud marke. Neist parima tulemuse saavutas Subaru. Autoregistrikeskuse esialgsete andmete järgi võeti novembris Eestis arvele 62 uut Subaru sõiduautot, mis on 2007. aasta novembriga võrreldes 148% võrra rohkem. Subaru turuosa oli 2008. aasta novembris rekordiline 5,5% ning markide arvestuses jagati 5. - 6. positsiooni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700