12. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Intervjuu Rando Rannuse ja Priit Kivinurmega smartAD-st

Seth Godin väidab: “When your messages reach the right people at the right time in the right way, magic happens. It is not about maximizing demand, but about sorting it out.”

Kui sellele väitele lisada juurde tõsiasi, et elame infoga üleküllastatud maailmas, saamegi olukorra, millega turundusinimesed täna silmitsi seisavad. Seega, Shakespeare’i parafraseerides - kuidas olla oma turundussõnumiga õigel ajal õiges kohas nähtav ja kuuldav - selles on küsimus. Best Marketing rääkis sel teemal smartAD loojate ja eestvedajate Rando Rannuse ja Priit Kivinurmega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700