Turundus 2009: võitja saab kõik!

Best Marketingi juht Hando Sinisalu tutvustab värskeid uuringutulemusi, mis sisaldavad päevakohaseid soovitusi turundusrahvale. Artikkel ilmub ka ajakirja Director 2009. aasta jaanuarinumbris.  Maailma suurimad reklaamijad Procter & Gamble ja Unilever väitsid tänavu suvel Financial Times'is, et nemad 2009. aasta turunduseelarvet kärpida ei plaani. Nad usuvad, et kuna väiksemad ja nõrgemad tegijad on majanduskriisi tõttu sunnitud seda koomale tõmbama, siis on neil kui tugevatel tulnud paras aeg nõrgemate arvelt turuosa juurde võita. Ilmselt kogenud reklaamijad teavad, mida nad räägivad – pole see neile ju ka esimene majanduslangus üle elada!

Uuringufirma Millward Brown analüüsis eelmisi majanduslangusi Suurbritannias ja leidis, et kõige rohkem kannatasid need, kes vähendasid

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018