29. detsember 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SEB andis TLÜ tudengile tasuta kasutada erkrohelise Fiat 500

"Ära anda Fiat 500!" Just sellise pakkumisega sisenes SEB marketingi divisjoni direktor Karl Multer 2008. aasta lõpus Tallinna Ülikooli esmakursuslaste korvpalliloengusse, eesmärgiks üle anda ühele SEB-st õppelaenu võtnud TLÜ kehakultuuri tudengile sõiduauto Fiat 500 1-aastane kasutusõigus. Et auto üleandmisest saaksid hiljem osa ka teised noored, üllatati võitjat otse koolis, kaasas MTV kaamerad. Osana SEB noortesegmendi sügisesest kampaaniast valmis klipp, mis ringles nii MTV-s kui YouTube'is.

Autor: best-marketing.ee

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700