Miks osaleda Passwordil?

2009. aasta saab turundajate jaoks olema ... huvitav aasta. Professionaalses mõttes huvitav ja väljakutseid pakkuv. Ei tahaks olla negatiivne ja rääkida raskustest, pigem on põnev enda võimed ja oskused proovile panna. Kuid keerulisi aegu ei saa ignoreerida.

Sellest tulenevalt panime tänavusel Passwordil rõhku kahele asjale:
(1) Väga aktuaalne teemade valik
(2) Konverentsile lisaväärtuse andmine mitmete eripakkumiste kaudu

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018