Nõukogude nostalgia „rokib“

Sirvisin hiljuti maakodus üht ajakirja „Nõukogude Naine“ vana numbrit, milles teavitati naisi müügile saabunud välismaistest kilematerjalist kosmeetikakottidest. Suu kiskus tahes-tahtmata muigele.

Nõukogude ajast pärit tootenimed ja kaubamärgid tekitavad tänapäeval samuti mõnusat nostalgiat. Seda nostalgiat on mitmed ettevõtted oskuslikult oma reklaamides ja uus-vanade kaubamärkidega turule tulemisel

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018