Rakett alustab Eesti esimese korduvkasutatava reklaamikampaaniaga

Novembris 2008 riputatakse bussiootepaviljonidesse 90 mõistlikku tarbimist propageerivat plakatit, mis olid esmakordselt kasutusel 2003. aastal sotsiaalkampaanias „Võidab see, kel on surres kõige rohkem asju“.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018