Teleauditooriumi ülevaade oktoobrikuus

Oktoobris 2008 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 52 minutit päevas, mis on 15 minutit rohkem kui septembris. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 42 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 15 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (32,4%), TV3 (26,8%), ETV (21,4%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (35,1%) RTR Planeta (8,1%) ja 3+ (8,1%) vahel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018