Depressiooniajal investeerige brändi tuntusesse

Majanduslangus. Müügid on langenud ja langevad veelgi. Kõik seni toiminud turundusvõtted ja meetodid justkui ei tööta enam. Ettevõtete juhtkondades valitseb paanika ja eelarved on surve all.

Kulurida „turundus“ tundub olevat esimene mille peale kärpeid tehes pilk pidama jääb. „Milleks meile turundus, kui keegi niikuinii midagi ei osta ja meie bränd on ju piisavalt tugev ning ei vaja majanduslanguse ajal toetust”. Sellised arusaamad on ekslikud ja vildakad.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018