Eesti ettevõtete valmisolek kriisikommunikatsiooniks on madal

Suhtekorraldusbüroo Euro RSCG PR ja uuringufirma Faktum & Ariko poolt 500 suurima käibega Eesti ettevõtte seas läbi viidud uuring näitab, et Eesti juhtivate ettevõtete seas on valmidus kriisikommunikatsiooniks madal. Küll aga on ettevõtted üldiselt väga avatud meediaga suhtlema.

Uuringu kohaselt on vaid kolmandik Eesti ettevõtetest detailselt kaardistanud, milliseid võimalikke kriise võib nende tegevusvaldkonnas ette tulla. Keskmisest enam on kriisid analüüsitud tootmises ja teeninduses (47% ja 48%), kuid vähem kaubandussektoris (23%). Täpne kriisikommunikatsiooni plaan on vaid igal neljandal juhtival ettevõttel. Enam kui pooltes küsitletud ettevõtetest pole

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018