Majanduslanguse seitse turundusmüüti

Ideaalses maailmas oleks turundustegevus isetasuv, maksaks oma kulud alati mitmekordselt kinni ja ulatuks tõhusalt ja alaliselt vastava sektori iga potentsiaalse ostjani. Aga päriselus sõltub turundus mitmetest eri teguritest nagu firma ja tema turundusjuhi arusaamadest, tarbijate käitumist mõjutavatest majandustingimustest ja teistest meie poolt kontrollimatutest asjaoludest.

Nendest teguritest mõjutatud turunduses võivad eelarved sattuda löögi alla just sel määral, kuidas firmad nimetatud arusaamu ellu rakendavad. Paljud neist arusaamadest on ekslikud, vildakad ja moonutatud ajaloost või juhatuse liikmete isiklikest kogemustest ning enamikul neist pole vähimatki ajaloolist alust ega põhjendust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused