Meediajuhid: 2009. turundusaasta märksõna on venekeelne sihtgrupp

Fotol: Jüri Kaljundi (Nagi.ee), Kristiina Kõiv (JCDecaux), Lauri Kinkar (Mobi), Toomas Vara (TV3), Mart Luik (Ajakirjade Kirjastus), Allan Sombri (Delfi), Erik Roose (Postimees), Heiki Abel (Sky Media)

Best Marketingi korraldatud reklaami- ja turundusnädalal WAZZAP?  esinenud tähtsamate ettevõtete juhid olid ühel meelel selles, et järgmisel aastal pööratakse senisest rohkem tähelepanu venekeelsetele tarbijatele.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018