Toimus reklaamitudengite workshop The Pitch

Tallinna Ülikooli reklaamitudengid harjutasid workshopi The Pitch raames kogenud reklaamitegijate juhendamisel kätt. 20 tudengit moodustasid 5 „reklaamiagentuuri” ja lahendasid Tervise Arengu Instituudi (TAI) poolt antud ülesande, milleks oli kanepi-vastase narkoennetuskampaania plakati loomine. Juhendajateks olid sel aastal Aivar Meelind Brilliantist ja Madis Ots Vatsonist. Ülesande lahendamise käigus pidid tudengid läbima juhendajate käe all samad etapid, nagu agentuuride töötajad oma igapäevatöös. Võidutööd saab näha JCDecaux' poolt pakutud meediapindadel nelja nädala jooksul Tallinna erinevates kohtades.

The Pitch 2008. aasta võidutööks osutus TLÜ tudengite Mari Utkini, Joonas Veelmaa, Indrek Pleesi ja Sandra Tederi plakat „Sa ei tea sellest mitte mahvigi!“.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018