Lihtsa elu Triin sai ahvilt pureda

Best Marketing kasutas oma eelmise uudiskirja pealkirjana tavapärase „Turundus- ja reklaamiuudised“ asemel Kroonikast pärit pealkirja „Lihtsa elu Triin sai ahvilt pureda“ selleks, et testida e-postiturunduse gurude väidet, nagu mõjutaks uudiskirja avamisreitingut eelkõige kirja pealkiri.

Üle-eelmisel nädalal läbiviidud test uudiskirja pealkirjaga andis järgneva tulemuse:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018