Kuidas kulude kärpimise faasis turunduseelarvet juhtida?

Elame põneval ajal. On naiivne loota, et kõik kogu aeg tõuseb ja et suvele ei järgne sügist. Turundusvaldkonna töötajatena tajume majanduslangust kindlasti kõik. Kes loeb seda artiklit juba kodus, kellel käib ülemus närvilise näoga ringi ja räägib, et nüüd on vaja müüma hakata, kes räägib, et nüüd on vaja reklaamima hakata või vastupidi - nüüd lõpetame igasuguse reklaamimise. Vahel räägitakse lihtsalt, et nüüd on vaja rohkem tööd tegema hakata. Nagu siiamaani poleks tööd tehtud.

Sageli on turundus seotud kulutustega. „Teeme rohkem, kuid kavalamalt ja odavamalt” kõlab ilmselt paljudel koosolekutel. Mõni loodab järgneval kvartalil, aastal või tähtede seisu muutusega uut tõusu – alati ei ole aga majanduse liikumine võrreldav korvpalliga, mis põrandale maandudes tagasi üles põrkub. Mäletate keskkooli kehalise tunnist topispalli ja selle põrget ... Kõik on võimalik, elame-

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018