Tarbijad nõuavad ettevõtetelt positiivset panust ühiskonna ja keskkonna heaks

The Nielsen Company ülemaailmsest uuringust selgus, et tarbijate arvates peab iga ettevõtte jaoks olema keskkond prioriteet nr 1. Pooled tarbijaist peavad peavad väga oluliseks, et ettevõtted parandaksid keskkonnaalast poliitikat. 39 % eestlastest arvab, et riik peaks üles näitama initsiatiivi teaduslike ja tehnoloogiliste uuringute teel leitavate lahenduste otsimiseks, näiteks säästlikud autod, majad ja taaskasutatav energia.

Keskkond peaks olema ettevõtete nr 1 prioriteet, nii arvavad tarbijad üle maailma. Pooled maailma tarbijad peavad väga oluliseks, et ettevõtted parandaksid keskkonnaalast poliitikat. Kaks kolmandikku ülemaailmsetest tarbijatest soovivad osta tooteid, mis on eetiliselt toodetud.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018