Riho Pihelpuu räägib agentuuri tegevussuundadest: “ADM jätkab ettevõetud suunas, spetsialiseerudes veelgi selgemalt e-turundusele. Seega panustame üha rohkem loomingulisele tööle ja digimeediale. Kindlasti laiendame e-turundusteenuste valikut. Rakendame rahvusvahelistest suurprojektidest saadud kogemusi, et arendada ADM-i koostööd e-turunduse strateegilistes ja loomingulistes töödes ka meie partnerite – reklaamiagentuuridega.”
Kommenteerib ADM Interactive eelmine tegevjuht Kristjan Kangur: “Riho on e-turunduse professionaal, kes on end tõestanud ka tugeva juhina. Ta on intuitiivne, energiline ja maksimalistlik ning annab tegevjuhina agentuurile kindlasti palju juurde. Uue tegevjuhi leidmine oli vajalik, sest minu kolmeaastane tööperiood ADM-is sai läbi ja kokkulepitud ülesanded täidetud. Selle aja jooksul kasvatasime ADM-i üheks Eesti suurimaks ja mitmekülgsemaks e-turundusagentuuriks. Võin tulemusega igati rahule jääda. Et saavutatult sama hooga edasi liikuda, on agentuuril vaja uut hingamist. Saan lahkuda rahuliku südamega, sest tean, et jätan ADM-i headesse kätesse.”