Kristiine Keskus riputas Tallinna riideid täis

Kristiine Kaubanduskeskus otsustas koos reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy ja alternatiivse meedia agentuuriga Ambient Marketing tutvustada tänavust Moetäikat tänavatele ülesriputatud riiete abil. Allahindluskampaania reklaamimiseks riputati kolmapäeval, 6. augustil Tallinna tänavad riideid täis, pühapäeval, 10. augustil võisid aga kõik soovijaid Moetäika reklaamideks olnud riided tasuta endale võtta.

Kristiine Kaubanduskeskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul kulus kampaania tarbeks ühtekokku 600 särki, püksipaari, kleiti, pluusi, džemprit, triiksärki ja muud riietuseset. „Mis sobiks

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018