25. juuni 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Lionsil anti esmakordselt välja kaks filmikategooria Grand Prix’d

Üks Grand Prix läks Fallon Londonile Cadbury šokolaadi reklaamiva klipi "Gorilla" eest ja teise võitis Microsoftile tehtud XBOX 360 / Halo 3 videomängu tutvustavate internetiklippide eest T.A.G. SF / McCann Worldgroup San Fransisco. Cannes’i reklaamfilmižürii põhjendas kahe Grand Prix’ andmist mitte kui suutmatust valida kahe hea töö vahel, vaid kui vajadust väärtustada mõlemaid, nii tele- kui internetiklippe, mitte ühte teisest kõrgemale tõstes.

Cadbury Gorilla:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700