29. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Lionsil konkureerib sel aastal rekordarv töid

Sel aastal konkureerib Cannes Lions Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil rekordarv töid, kokku 28 000 tööd 85-st riigist. Võrreldes möödunud aastaga on tööde arv kasvanud 10,2%, arvestamata selleaastast uut disainikategooriat Design Lions on tõus olnud 5,8%.

Philip Thomas, festivali CEO: "Viimased viis aastat järjest on Cannes'i reklaamifestivalile esitatud ikka jälle rekordarv töid. Disainikategooria lansseerimine on olnud iseäranis põnev - see on ületanud oma 1100 konkureeriva tööga ka meie kõige optimistlikumad lootused!".

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700